Загальний стан речей про повернення та обмін товару в інтернет-магазині Groomer.com.ua
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" клієнти інтернет-магазину Groomer можуть оформити повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки.
Поверненню та обміну не підлягають такі групи товарів:
- Косметичні засоби.
- Засоби для особистої гігієни тварин.
- Засоби призначені для догляду за інструментами.
- Ручний інструмент для догляду за тваринами який був в експлуатації.
Обов'язкові умови яким повинен відповідати товар при оформленні повернення або обміну
Перед відправкою товару назад в інтернет-магазин, покупець повинен переконатися в тому, що:
- Товар та упаковка належної якості та мають товарний вигляд.
- Товар має повну заводську комплектацію.
- Присутній заповнений гарантійний талон або товарна накладна з логотипом компанії Groomer.com.ua.
Як оформити повернення або обмін товару в магазині Groomer.com.ua?
Споживач має право повернути або обміняти непродовольчий товар, якщо він йому не підійшов по габариту, кольору, розміру або з інших причин. Процес оформлення повернення складається з декількох етапів:
- Повернення та обмін товару оформляє менеджер магазину тільки в робочий час. Перед відправкою товару покупець зобов'язаний повідомити менеджера інтернет-магазину телефоном (замовити зворотний дзвінок на сайті, або звернутися за вказаними номерами).
- Після складання заявки на "повернення / обмін", менеджер магазину в обов'язковому порядку відправляє клієнту "СМС-повідомлення" із зазначенням адреси, куди потрібно направити товар, для здійснення повернення.
- Клієнт направляє товар тільки за реквізитами зазначеним в "СМС-повідомленні". Невиконання цієї умови може значною мірою продовжити процес повернення та обміну товару!
- Після отримання товару менеджером інтернет-магазину, виконується огляд на предмет цілісності й відповідності.
- Після огляду товару, що повертається, менеджер інтернет-магазину Groomer.com.ua в обов'язковому порядку обумовлює з клієнтом деталі, що стосуються обміну товару або повернення коштів.
Примітка: Повернення товару здійснюється тільки в будні дні. Відправка товару "на обмін" здійснюється на наступний день після отримання повернення. Повернення коштів здійснюється тільки в будні дні, і тільки після огляду товару менеджером магазину.
Оплата доставки: Оплата за доставку здійснюється інтернет-магазином в разі, якщо повернення або обмін товару проводиться з вини магазину (товар в замовленні не відповідає отриманому товару, або товар знаходиться не в повній комплектації). У всіх інших випадках - оплата за доставку товару здійснюється покупцем.