Професійна консультація в інтернет-магазині Groomer.

Обов'язки продавця-консультанта магазину Groomer.com.ua

Продавець-консультант зобов'язаний:

  • Надати повну консультацію по кожній одиниці товару інтернет-магазину Groomer.com.ua, в робочий час (Пн.- зб. З 9:00 до 18:00, Нд 9:00 до 16:00).
  • Повідомити клієнта про акції магазину.
  • Узгодити кожне замовлення в телефонному режимі з клієнтом.
  • Оголошувати суму замовлення.
  • Оголошувати суму персональної знижки якщо така є.
  • Інформувати клієнтів про суму накопичення, за дисконтною програмою.
  • Оголосити терміни доставки замовлення на вимогу клієнта.
  • Надати номер транспортної декларації (ТТН) в СМС-повідомленні, після відправки замовлення.
  • На вимогу клієнта надати фотографії товару в реальному часі.
  • У разі відсутності товару, запропонувати аналог схожий за технічними характеристиками.
  • проінформувати клієнта про умови повернення та обміну товару, а також про умови гарантії